Субота, 08 Серпень 2020


Невідповідність встановлених норм надання послуги та матеріально-техічної бази фірм-виконавців до фактичних об’ємів утворення відходів – одна з причин виникнення проблем із вивезенням сміття у Рівному. Про це  повідомив директор ТзОВ «Санком-Рівне» Святослав Євтушенко.

За його словами, наразі «Санком-Рівне» обслуговує 210 тисяч клієнтів. До вивезення сміття у місті на території, де надає послуги підприємство, залучено шість автомобілів-сміттєвозів.

- Справа в тому, що є розрахунки, скільки сміття може вивезти один автомобіль. Вважається, що один сміттєвоз може обслуговувати близько 10 – 12 тисяч мешканців. Тобто, у нас мало би бути не шість автомобілів для вивезення сміття, а приблизно втричі більше. Та підприємство перебуває у складних економічних умовах через низку об’єктивних причин. Лише споживачі заборгували «Санком-Рівне» близько п’яти з половиною мільйонів гривень, подорожчало пальне та запчастини для техніки. Окрім того, діючий тариф нижчий, аніж той, який би дозволив повністю покрити вартість надання послуги та забезпечити рентабельність. Тому можливості придбати більше автомобілів немає. Адже всю техніку та контейнери ми купуємо виключно за власні кошти. Разом з тим, ми намагаємося надавати рівнянам якісні послуги і постійно вдосконалювати свою роботу. Відтак, і доводиться визначати найбільш нагальні потреби та спрямовувати кошти на їх забезпечення. Наразі, ми вирішили, що важливо буде продовжувати практику встановлення окремих контейнерів для збору ПЕТ-пляшок. Найближчим часом вони будуть розміщені на кожному контейнеровому майданчику міста. Також ми плануємо продовжувати запроваджувати систему роздільного збору сміття, щоб відходи, які можна переробити не накопичували на сміттєзвалищі, його ж ресурси теж не безкінечні, - зазначив Святослав Євтушенко.

Зараз робота «Санком-Рівне» організована таким чином, що відходи у місті вивозяться цілодобово. Кожен споживач має можливість контролювати цей процес і бачити, коли прибирається сміття біля його будинку в режимі реального часу на сайті http://sunkom.rv.ua/ .Окрім того, компанія намагається оперативно реагувати на всі зауваження споживачів. А, щоб забезпечити діалог з клієнтами «Санком-Рівне» проводить постійні опитування щодо актуальних суспільно-важливих тем. Також діє низка пропозицій для споживачів різних категорій, які дозволяють їм обрати комфортний формат обслуговування. Наприклад, мешканці приватного сектору можуть встановити персональні контейнери та самостійно обрати графік вивезення сміття. Така організація роботи підприємства дає можливість забезпечувати більш ефективний результат. Але працювати ще є над чим, адже проблем із вивезенням сміття у Рівному ще чимало. Проте на підприємстві кажуть, що працюють над їх поетапним вирішенням і рівняни поступово зможуть бачити результати цієї роботи.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.