П'ятниця, 14 Серпень 2020


Вчора, в НУВГП проходила презентація проекту велосипедних шляхів нашого міста, розробленого студентами та викладачами кафедри «Міського будівництва та господарства» університету.

Завідувач кафедри, доктор технічних наук, професор Олександр Ткачук розповів присутнім про основні схеми велошляхів, які науковці пропонують на розгляд і обговорення громади. Перевага надається проекту за європейськими нормативами, до вивчення якого долучилися і студенти вузу. Вони дослідили існуючий стан веломереж в Україні загалом і у Рівному зокрема, опитали користувачів велотранспорту, вивчили існуючі методи організації велошляхів. В результаті прийшли до висновку, що 62 велосипедних парковок, які вже є у нашому місті, недостатньо. І хоча інтенсивність велоруху у нас поки що нижча від загальноприйнятої: 50 велосипедистів на годину, та користується цим видом транспорту значна частина рівнян – в основному школярі і молодь.

Дослідники запропонували на розгляд громадськості схему веломережі Рівного, зауваживши, що на складних рельєфах доцільно будувати підпірні стінки, де можна буде влаштовувати велопарковки. А вид паркувань, їх кількість і розміщення залежатиме від так званих центрів тяжіння – підприємств, адміністративних центрів, навчальних, торгівельних закладів, де одночасно перебуває велика кількість людей.

Підсумовуючи почуте, міський голова висловив цілком конкретне бажання:  «Дуже хотілося б, щоб на рівненських вулицях були тільки тролейбуси, велосипеди, пішоходи і лише зрідка автомобілі. Ми готові вкласти багато коштів і енергії в прокладання велоінфраструктури в Рівному, – каже Володимир Хомко. – Прошу тільки вибрати хороший рекламний маршрут, з якого й почнемо роботи. А я обіцяю виділити на них мільйон гривень ще цього року. І надалі щороку виділятиму по мільйону».

Дуже важливо, щоб ця справа не зупинилася, вважає мер міста. Тому запропонував взяти керівництво і контроль над роботами Олександру Шевчуку – молодому спеціалісту і велосипедисту, який перейматиметься велодоріжками по-справжньому.

Пропонуючи надавати перевагу екологічним видам транспорту, розробники проекту усвідомлюють його фінансові масштаби. Адже тільки один метр велодоріжки коштуватиме місту тисячу гривень. А загалом на впровадження проекту знадобиться біля 15 мільйонів.

– З 20 числа ми плануємо виділити кошти на розробку проекту і влаштування велоструктури, – запевнив Володимир Хомко. – А збільшити фінансування можна було б, якби автомобілісти платили за проїзд центром міста. Я не маю права це запропонувати, а от громадськість – цілком. Тому проситиму рівнян підтримати таку ідею.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.