Субота, 19 Вересень 2020


З метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з 07 вересня 2015 року у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Рівненського міського управління юстиції запроваджується пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет, повідомляє ogo.ua.

                                                     

                                                       { youtube}4Fs-nAeI--o{/ youtube}



За допомогою веб-порталу „Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” можна подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви

про державну реєстрацію шлюбу; 
про державну реєстрацію розірвання шлюбу; 
про державну реєстрацію зміни імені; 
про внесення змін до актового запису цивільного стану, їх поновлення та анулювання; 
про повторну видачу свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, або звернення щодо їх формування.

Вказані заяви обов'язково повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Даним програмним забезпеченням передбачена можливість здійснювати сплату державного мита за послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, плату за послугу щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, оплату платних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

 

 

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.