Четвер, 22 Жовтень 2020


Вчора, 10 грудня в приміщенні Рівненської міської ради відбулася презентація концепції бренду Рівного. Участь в презентації взяли секретар Рівнеради Олексій Муляренко, заступник міського голови Руслан Шевчук, міські депутати Сергій Паладійчук та Мар'ян Года, представники бізнесу та громадськості.

Концепцію бренду Рівного перед присутніми представив директор Центру сприяння бізнесу Сергій Ващук, який зазначив, що власне окрім самої концепції бренд включатиме в себе логотип та іншу візуальну ідентифікацію. 

За словами секретаря Рівненської міської ради Олексія Муляренка основним месседжем який закладено в бренді є те, що Рівне має бути комфортним. 

“Наше місто має бути комфортним для ведення бізнесу, життя мешканців, розвитку особистості та ін. Для цього ми запланували втілити в життя чотири ініціативи: “Зелена хвиля” (покращення інвестиційного іміджу міста), “Соціальний ліфт” (створення умов для розвитку особистості та руху вгору соціальними сходами), “Місто від А до Я” (розвиток туристичного потенціалу міста) та “Посол міста” (покращення бізнесового та експортного потенціалу Рівного)”, - зазначив Олексій Муляренко під час презентації.

Присутні під час заходу в цілому схвально оцінили бренд міста назвавши його сучасним, креативним та динамічним.

Найближчим часом концепцію бренду Рівного буде презентовано міським депутатам. 

“Я вважаю, що саме депутатський корпус спільно з громадськістю та бізнесом можуть виступити рушійною силою в розробці та реалізації стратегії розвитку міста, до складу якої увійдуть ці чотири вищезазначених ініціативи”, - резюмував секретар Рівнеради Олексій Муляренко.

 

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.