Середа, 23 Жовтень 2019


Протягом січня-серпня цього року на сервіс «Пульс» надійшло 27 звернень від заявників з Рівненської області. 

Найбільше (10) звернень стосувалися недоліків у роботі органів Міндоходів. Інші - реєстрації платником ПДВ (4); перевірок суб’єктів господарювання (3); реєстрації платником єдиного податку (1); звітності та реєстрації податкових накладних (1); організації роботи центру обслуговування платників (1); різні питання (7).

Усі звернення розглянуто протягом 1-3 робочих днів. 

Нагадаємо, що антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" діє за номером телефону (044) 284-00-07. Отже, кожен платник податків має можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби чи її підвідомчих органів (податкових та митних). 

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.