Четвер, 01 Листопад 2018 | |
15:36
|
|
14:28
|
|
13:10
|
|
12:40
|
|
Середа, 31 Жовтень 2018 | |
12:04
|
Протягом січня-серпня цього року на сервіс «Пульс» надійшло 27 звернень від заявників з Рівненської області.
Найбільше (10) звернень стосувалися недоліків у роботі органів Міндоходів. Інші - реєстрації платником ПДВ (4); перевірок суб’єктів господарювання (3); реєстрації платником єдиного податку (1); звітності та реєстрації податкових накладних (1); організації роботи центру обслуговування платників (1); різні питання (7).
Усі звернення розглянуто протягом 1-3 робочих днів.
Нагадаємо, що антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" діє за номером телефону (044) 284-00-07. Отже, кожен платник податків має можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби чи її підвідомчих органів (податкових та митних).
Коментарі:
Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".
Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.