Вівторок, 27 Жовтень 2020


Минулоріч до облдержадміністрації надійшло майже 10 тисяч звернень. Близько 80 відсотків – це звернення на «гарячу лінію» при обласному контактному центрі.

За словами його працівників, така форма звернення є ефективною та зручною у спілкуванні із органами влади. Адже, не потрібно витрачати час та гроші на дорогу.

В основному жителі Рівненщини звернулися за допомогою у вирішенні соціальних, житлових, комунальних питань, у сфері транспортних послуг. 

Разом з тим, у минулому році до ОДА звернулося 370 громадян із Криму, Донецької та Луганської областей, у тому числі 350 – на «гарячу телефонну лінію». Приїжджі просили допомоги у забезпеченні їх житлом, оформленні щомісячної адресної допомоги, влаштуванні дітей до шкіл та дитсадків.

Крім цього, на базі обласного контактного центру функціонує спеціалізована телефонна «гаряча лінія» з питань, пов’язаних з мобілізацією. Минулоріч таких звернень надійшло 29. На «гарячу лінію» також звертаються волонтери та представники громадських організацій, аби вирішити питання формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.