Вівторок, 26 Травень 2020


Відтепер продукція Рівненського льонокомбінату захищена законодавством ЄС. Нещодавно одна з двох офіційних торгових марок підприємства – ТМ Goldi – отримала свідоцтво про реєстрацію в Європейському патентному відомстві. Отже, у Рівному з’явилася перша торгова марка Європейського Союзу, яка охороняється на території всіх країн євроспільноти.

Таким чином, для носія свідоцтва це справді серйозна перевага, адже кордони ЄС величезні, і ТМ Goldi тепер можна захищати від підробок на всій митній території ЄС. Можна внести дані торгової марки, наприклад, в митний реєстр Євросоюзу, отримавши право ввезення продукції в Німеччину, Данію, Великобританію, Італію тощо. Це вихід на потужний ринок, де до інтелектуальної власності ставляться з величезною повагою і при потребі вживають дуже рішучі дії. Тому, скажімо, при появі будь-яких схожих «клонів» Goldi Олег Червонюк як власник реєстрації ТМ Goldi матиме право арештувати цей контрафактний товар при ввезенні його в будь-яку країну ЄС. Йому буде надіслане повідомлення, що такий товар хоче перетнути кордон, і він може не дати на це дозвіл, у разі чого контрафактний товар вилучається та знищується.

Крім цього, країни ЄС мають досить розгалужену фінансову спроможність, це величезний об’єм ринку, який успішно конкурує із США, Японією. Тому це ще боротьба і за ринок, що свідчить про неабияку політичну волю бізнесмена, який здатен вступати на цей ринок і боротися на ньому.

- Європейський ринок – це важливий стратегічний напрямок для нашого виробництва. І реєстрація європейської ТМ – крок на перспективу. Понад півроку тому ми відкрили перший фірмовий магазин Рівненського льонокомбінату на території ЄС, у польському Лодзі. На той час це був, скоріше, вимушений крок, адже існували обмеження Нацбанку на закупівлю валюти. Тож нам довелося самостійно заробляти собі валюту для закупівлі сировини і обладнання. Наразі пріоритети дещо змінилися, усю увагу ми максимально зосередили на внутрішньому ринку, розвиваючи нашу роздрібну мережу, - зазначив власник Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк,- Однак, повернемося до освоєння ринку ЄС, щойно відкриємо принаймні по одному фірмовому магазину у кожному обласному центрі України. З огляду на нинішню динаміку, це доволі близька перспектива. Адже на сьогодні наші фірмові магазини, окрім Рівного та Києва, працюють уже у Вінниці, Житомирі та Луцьку. У вересні відкриємося також у Львові, а до кінця року – в Івано-Франківську, Тернополі та Ужгороді. Тому реєстрація власної європейської торгової марки – це ознака наших серйозних намірів щодо опанування ринку Євросоюзу. І, безумовно, це й показник якості нашої продукції. Зауважу, що асортимент і якість товарів виробництва Рівненського льонокомбінату абсолютно однаковий у наших фірмових магазинах як в Україні, так і в Євросоюзі. А це європейська якість, що тепер засвідчує і відповідний сертифікат.

 

Джерело: В кулуарах

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.