Четвер, 28 Березень 2024

Нинішнє життя суперечливе і непередбачуване. Стикаючись з проблемами, намагаємося віднайти шляхи їх вирішення. Часто за допомогою стукаємо до влади і сподіваємося знайти там підтримку. Як платформа спілкування між мешканцями Рівненщини  та владою виступає Обласний контактний центр Рівненської облдержадміністрації, у якому заступником директора працює Михайло Слободзян.
 
- Михайле Михайловичу, з серпня 2016 року ви працюєте заступником директора,  начальником аналітичного відділу Обласного контактного центру Рівненської обласної державної адміністрації. Розкажіть про засади і принцип діяльності вашої структури?
 
- Рівненський обласний контактний центр обслуговує «гарячу лінію» Рівненської ОДА. На «гарячу лінію» можуть звертатися люди з будь-яких питань. Мешканці області  телефонують при надзвичайних ситуаціях, якщо хочуть поскаржитися на роботу правоохоронних органів, наприклад, коли не задоволені  наданням медичної допомоги. Дуже часто люди звертаються через некваліфіковану роботу диспетчерських та житлово-комунальних служб. Ми працюємо за принципом «єдиного вікна». Тобто людина до нас телефонує, наші фахівці її вислуховують, опрацьовують питання і скеровують тому органу, який має вирішити ті чи інші проблеми. Якщо звернення потребує негайного реагування, то наші фахівці не витрачають час на реєстрацію звернення, а відразу ж зв’язуються з екстреними службами.
 
- Зрозумілий алгоритм вашої роботи, чи не перетворюється спілкування у формальні відмовки?
 
- Запевняю, ми робимо все, щоб якомога максимально сприяти людям вирішити проблему. Обласний контактний центр – міст між владою і громадою Рівненщини. Ми допомагаємо мешканцям області бути почутими владою і вирішувати свої проблеми. 
 
Фахівці та аналітики центру надають жителям консультації з найрізноманітніших питань, які їх хвилюють, та допомагають вирішувати проблеми. Фактично обласний контактний центр виступає посередником між людиною і тими структурами, які можуть вирішити її проблеми. З іншого боку, установа виступає і своєрідною довідковою службою, адже досить часто проблема людини починається з відсутності інформації про те, до кого саме звернутися за її вирішенням. Недарма ж кажуть, що хто володіє інформацію — той володіє світом. 
 
Надзвичайно важливою складовою роботи центру є дієва система контролю з вирішенням порушених проблем. Оператори центру не просто фіксують звернення чи перенаправляють людину до потрібної служби. Питання не знімається з контролю доти, доки людина не отримує належну відповідь. При цьому прості «відписки», якими, ніде правди діти, частенько грішать чиновники, тут не проходять. Якщо питання відразу вирішити неможливо, ми вимагаємо, аби чиновники чітко пояснили людині: коли справа зрушить з місця, скільки коштів для цього потрібно і коли вони будуть закладені в бюджеті тощо. Тобто заявник повинен чітко зрозуміти, коли саме він може розраховувати на вирішення свого питання, а не просто почути банальне «немає коштів».
 
Додам, якщо мешканець Рівненщини звертається на урядову гарячу лінію  з питаннями, які стосуються роботи установ, закладів і підрозділів, розташованих на території  області, то знову ж таки з Києва до нас надходить виклад проблем і на місці вже адресуємо звернення у відповідні інстанції. Потім даємо відповідь і у столицю, і заявнику.
 
- Як часто просять у вас сприяння і допомоги мешканці області?
 
- Станом на 1 жовтня 2017 року на Урядову гарячу лінію поступило 4676 звернень, на Гарячу лінію ОДА – 7485 звернень від мешканців області. 
 
До слова, за означений час, на «гарячу лінію» Рівненської обласної державної адміністрації звернулись 217 учасників антитерористичної операції та членів їх сімей для надання консультативної допомоги, в тому числі висловлено 45 подяк за безкоштовне перевезення учасників АТО по Київському маршруту компанією «Шалена Черепаха». 
 
Варто зазначити, що з початку року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 1331 звернень щодо надання житлових субсидій громадянам області.
 
Також, з початку року Рівненським обласним контактним центром опрацьовано 703 звернення від вимушених переселенців з АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей.
 
- Звернутися за допомогою можна безкоштовно?
 
- Наша «гаряча лінія» з листопада 2013 року є безкоштовною для усіх жителів області. У нас в шлюзах програмно-апаратного комплексу є всі мобільні оператори. Тим самим ми працюємо з функцією зворотного зв’язку (call back). Вам говорять, що ви зателефонували на гарячу лінію і повідомляють, що зараз вам передзвонять. Після цього наші оператори перетелефонують до вас і ви зможете розповісти про свою проблему.
 
- А яке звернення за час роботи  вам найбільш пам’ятне?
 
- Якось зателефонував літній, немічний, самотній чоловік і попросив направити до нього соцпрацівника, щоб обрізати нігті на хворих ногах. Сам не міг це зробити довгий час. Здавалося б, отаке  банальне питання, а за ним – ціла філософія людського життя.
 
Довідково: Михайло Михайлович Слободзян народився в селі Залужжя Дубровицького району Рівненщини. Зі срібною медаллю закінчив Дубровицьку загально-освітню школу №2. Навчався у Національному медичному університеті ім. О.О. Богомольця та Волинському Національному університеті ім. Л.Українки. З серпня 2016 року – заступник директора, начальник аналітичного відділу Обласного контактного центру Рівненської обласної державної адміністрації. Помічник народного депутата України від БПП Олександра Грановського. Одружений. Разом з дружиною виховують двох дітей.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.