Субота, 30 Травень 2020


Двоє із трьох «білих комірців» регулярно заходять у соціальні мережі протягом робочого дня. Як правило, читають новини і пізнавальний контент. І тільки в 13% українських компаній доступ до соціальних мереж закритий. Про це далі в результатах опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

У 70% українських офісів відвідування співробітниками соціальних мереж ніяк не контролюється. Ще 7% офісних працівників зазначили, що мають доступ до Фейсбуку, Вконтакті, Твіттера та інших у робочий час, проте існує контроль від зловживань. А ось у кожній десятій компанії доступ до соц. мереж взагалі блокують.

Чим більша компанія, тим вища ймовірність того, що співробітників позбавлять можливості відвідувати соціальні мережі з робочого комп’ютера. І навпаки, чим менший за чисельністю офіс, тим менше обмежень. Чотири з п’яти компаній до 50 осіб можуть похвалитися відсутністю обмежень. А ось серед великих (до 1000 осіб) організацій це можливо тільки в кожній другій компанії.

Якщо доступ до соц. мереж усе ж відкритий, більшість (67%) офісних співробітників регулярно користуються такою можливістю. При цьому майже кожен другий опитаний відзначає, що ця можливість відволікає його від робочих справ. А ось кожен десятий просто не встигає зазирнути до стрічки новин, бо дуже завантажений роботою.

Що ж читають у соц. мережах, перебуваючи в офісі? Більше за все увагу «білих комірців» приваблюють новини. Їх переглядають 42% опитаних. На другому місці — пізнавальний контент. До речі, інформацію, необхідну для роботи, намагається знайти тільки кожен четвертий.

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.