Четвер, 01 Листопад 2018 | |
15:36
|
|
14:28
|
|
13:10
|
|
12:40
|
|
Середа, 31 Жовтень 2018 | |
12:04
|
День святого Валентина відзначає лише кожен десятий офіс. Однак переважна більшість офісних працівників відчуває симпатію до колег і проявляє свою любов незалежно від червоних дат в календарі. Найчастіше теплі почуття до колег проявляються у вигляді допомоги у робочих питаннях, у компліментах та добрих словах, у моральній підтримці. Такі дані опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
За даними опитування hh.ua, для більшості компаній 14 лютого є звичайним днем. Лише в кожному десятому офісі цій даті надають особливого значення. І тільки двом зі ста опитаних офісних працівників подобається відзначати цей день у колі колег. Як правило, «білі комірці» обмежуються усними привітаннями. У 7% випадків надсилають електронні листи з привітаннями або підписують «валентинки», в 4% на честь Дня закоханих пригощають один одного солодощами або роблять сюрпризи. І тільки в двох зі ста компаній організовують святкову вечірку.
Однак більшість, а саме 79% «білих комірців», ставляться до колег із симпатією і схильні виявляти свою любов незалежно від червоних дат у календарі. У більшості випадків офісні співробітники надають нематеріальну допомогу і підтримку. 64% готові допомогти співробітникам у робочих питаннях, кожен другий щедрий на добрі слова і може підставити плече в складну мить. Трохи менше половини приносять до офісу пригощення. А третина підтримує дружні стосунки з колегами поза робочим часом. Кожен п’ятий на честь свят дарує співробітникам подарунки, а 7% офісних співробітників не потрібен привід, щоб подарувати щось приємне.
Цікаво, що тема любові актуальна не тільки для офісних працівників. І роботодавці, і пошукачі вважають за доцільне згадувати про теплі почуття в описі вакансій і в резюме.
У період кризи і оптимізації витрат роботодавці все частіше віддають перевагу пошукачам, які із захватом ставляться до роботи. Вважається, що значно вищу ефективність показує той співробітник, який любить свою справу, а не виконує роботу механічно. Тому в описі вакансій досить часто зустрічаємо фрази на кшталт «любити свою роботу», «любити і поважати клієнтів», «любити свою справу, як любимо її ми».
Пошукачі також пишуть про любов до роботи, при цьому акцентуючи увагу на важливих для їхньої професії якостях. Наприклад, ІТ-спеціалісти не забувають згадати про любов до програмування, викладачі — про любов до дітей, люди, чия діяльність пов’язана з аналітикою, — про любов до цифр. Також пошукачі пишуть про любов до тварин, мандрів, мистецтва, творчості й книг. Знаходяться і патріотично налаштовані кандидати, які пишуть, що люблять свою країну.
Деякі пошукачі присвячують цій темі кілька рядків у своєму резюме. От як розмірковують про любов представники різних професій на кадровому порталі hh.ua.
iOS-розробник, 19 років: «Любов до програмування мені прищепила гра Lineage 2. Після довгих пошуків ідеального сервера, який мені би подобався, я створив власний сервер, з блекджеком і багато чим іншим».
Особистий помічник у маркетинговий відділ, 22 роки: «Я люблю працювати, але ця любов полягає не в безцільному виконанні однакових задач протягом робочого дня, а у їх можливій оптимізації, поліпшенні не лише свого настрою, але й оточуючих».
Фотограф, 27 лет: «Збережу на фотознімках (з усією теплотою, трепетом і любов’ю) найкращі миті життя. Люблю працювати і радувати клієнтів результатами роботи!»
Коментарі:
Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".
Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.