Середа, 20 Січень 2021


Відкритий доступ до соціальних мереж на роботі мають лише 60% офісних працівників України. Кожен третій заходить туди «повисіти» кілька разів на день. Чим більша компанія, тим вища ймовірність того, що співробітників позбавлять можливості заходити в соціальні мережі з робочого комп’ютера. І навпаки, чим менший за чисельністю офіс, тим менше обмежень. Про це свідчать дані Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

Кожен четвертий український роботодавець не дозволяє своїм співробітникам користуватися соціальними мережами в робочий час. У деяких компаніях співробітник, який розміщує неробочий контент у робочий час, ризикує бути звільненим. Але ще менше компаній використовують соціальні мережі з метою просування свого бізнесу. Тим не менше, розміщення інформації про компанію в соціальних мережах і використання соціальних медіа з маркетинговою метою давно стало поширеною практикою в західних країнах. Але тільки 1 із 10 компаній на українському ринку заохочує своїх співробітників користуватися соціальними мережами і розміщувати інформацію про компанію. Загалом відкритий доступ до соціальних мережах на роботі мають лише 60% опитаних.

Соціальні мережі користуються високою популярністю серед офісних співробітників. Понад 80% працівників заходять у якусь соціальну мережу як мінімум один раз на тиждень. Читають, в основному, новини і розважальний контент. Крім того, соціальні мережі — один із найпопулярніших і найбільш ефективних каналів для пошуку нової роботи.

Найпопулярнішою соціальною мережею є Facebook.com (68%), де розміщення професійних статей, оглядів давно стало нормою. Далі йдуть соціальні ресурси Vkontakte.ru (58%) і YouTube.com (32%), які використовують швидше з розважальною метою. Четверту позицію посідає соціальна мережа, котра може знадобитися передусім для пошуку й встановлення ділових контактів, LinkedIn.com: нею регулярно користуються 28% працівників. Наприкінці переліку лідерів розташувалися Odnoklassniki.ru (24%) і Mail.ru (23%). Менш популярні Instagram (13%), Twitter.com (9%), LiveJournal.com (4%), Evernote (3%) і Pinterest (3%).

 

Коментарі:

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Loading...

Рік заснування © 2011. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на "Рівненські новини".

Для інтернет-видань – обов'язкове пряме відкрите для пошукових систем гіперпосилання. Матеріали, позначені знаком "Реклама", публікуються на правах реклами. Всі права захищено.